Informacja o plikach cookie

Niniejsza strona korzysta z plików cookie. Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować treści lepiej dopasowane do preferencji użytkowników i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Ok, rozumiem
Znajdź sklep TXM >

Zadzwoń i zamów: 42 20 67 555 (pon-pt 08:00 - 16:00)

  • Infolinia

    Zadzwoń i zamów 42 20 67 555

  • Wysyłka

    Darmowa wysyłka do sklepów stacjonarnych, kurierem od 119,99zł

  • Zegar
    Wysyłka kurierem za

    XXX

    Godzin

    :

    Minut

    :

    Sekund

Szukaj

Sklepy

Koszyk

FAQ najczęściej zadawane pytania


Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na dwa sposoby:

  • Samodzielnie przez stronę internetową www.txm.pl
  • Telefonicznie pod numerem tel.: 42 20 67 555 (pn.-pt. 8:00 – 16:00)


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi 24h. O wydłużonym czasie realizacji (do 48h, 72 h) informujemy przy produkcie.


Czas dostarczenia paczki jest zależny od przewoźnika:

- Kurier DHL ok 1-2 dni robocze

- Paczkomaty InPost ok 1-2 dni robocze

- Sklep Stacjonarny TXM ok 2-5 dni roboczych

Czas realizacji/doręczenia zamówienia może uleć zmianie z przyczyn niezależnych.


Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Zamówienie można opłacić, korzystając z dostępnych opcji płatności:

- PayU – w ramach usługi można wybrać jedną z metod płatności: BLIK, Kartę Płatniczą, Przelew Tradycyjny)

- PayU Płacę Później (zapłaty za zamówienie można dokonać w ciągu 30 dni). Sprawdź szczegóły: https://txm.pl/place-pozniej

- Pobranie (przy odbiorze) - należy przygotować odliczoną kwotę płatności- kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty oraz nie zawsze posiada przy sobie terminal do płatności kartą.

- PayPal – wirtualny portfel, na którym należy mieć środki lub podpiętą kartę, aby móc opłacić zamówienie


Jak mogę się upewnić, że udało mi się złożyć zamówienie?

Po złożeniu zamówienia, na podany w formularzu email otrzymasz potwierdzenie. Osoby zalogowane mają podgląd zamówień w panelu klienta w zakładce „Zamówienia”.


Czy mogę jeszcze dokonać modyfikacji po złożeniu zamówienia (dane, produkt, płatność, dostawca, itd)?

W celu dokonania modyfikacji zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie 42 20 67 555, mailowo kontakt@txm.pl, za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej). Nasz konsultant zweryfikuje, na jakim etapie obecnie znajduje się zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy formy płatności.


Jak anulować zamówienie?

Anulować zamówienie można poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (telefon, e-mail, formularz kontaktowy na stronie internetowej txm.pl). Podczas kontaktu należy podać numer zamówienia, które ma zostać anulowane.


Jak szybko otrzymam zwrot za anulowane (i zapłacone) zamówienie?

Zwrot środków za anulowane zamówienie są zwracane maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od momentu anulowania zamówienia. Wpłacona kwota jest zwracana na to samo konto, z którego klient dokonał płatności.


Jaki status ma moje zamówienie i kiedy je otrzymam?

Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej, w zakładce "Zamówienia".

Jeśli zamówienie zostało złożone bez logowania, to jego status można sprawdzić za pośrednictwem wiadomości mailowych, informujących o przekazaniu paczki do firmy kurierskiej. W wiadomościach znajduje numer listu przewozowego, który umożliwia sprawdzenie aktualnego statusu w dowolnym momencie na stronie przewoźnika. 


Jak sprawdzić numer mojego zamówienia?

Numer zamówienia dostępny jest:

- w wiadomości e-mail wysłanej po złożeniu zamówienia

- po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej w zakładce "Zamówienia".

- w tytule transakcji z PayU (Tytuł przelewu: (IdT 2241876257)TXM.PL 58121755)


Czy mogę prosić o korektę faktury?

Prosimy o podawanie poprawnych danych do faktury VAT, podczas składania zamówienia, ponieważ po jego złożeniu, modyfikacja danych nie będzie już możliwa.


Kiedy dostanę fakturę dla swojego zamówienia?

Faktura dołączana jest do przesyłki.


Gdzie mogę sprawdzać historię moich zamówień?

Historia zamówień jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Można ją sprawdzić po zalogowaniu, w zakładce "Zamówienia" .


Czy istnieje możliwość wysłania zamówienia za granicę?

Oczywiście! Lista Państw oraz koszty wysyłki dostępne są tutaj: https://txm.pl/wysylka-zagraniczna


Czy konto w sklepie jest niezbędne do złożenia zamówienia?

Zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie.

Posiadanie konta w naszym sklepie otwiera przed Tobą nowe możliwości i ułatwienia. Konto pozwala Ci śledzić historię zamówień oraz ich statusy.

Daje możliwość swobodnego zarządzania swoimi zgodami oraz subskrypcjami. Co więcej, możesz zapisać na koncie swoje dane adresowe, co oszczędza czas i przyśpiesza składanie zamówienia.


Czy jest możliwość zarezerwowania produktu?

Rezerwacja produktu jest dokonywana podczas złożenia zamówienia. 


Jakie są formy, terminy i koszty dostawy?
Pełne zestawianie warunków wysyłki krajowej oraz zagranicznej znajdują się tutaj: https://txm.pl/dostawa-zamowienia


Jak mogę sprawdzić status przesyłki?
Aktualny status paczki można sprawdzić na stronie przewoźnika, posługując się numerem listu przewozowego: https://txm.pl/sledzenie-przesylek


Co należy zrobić, jeśli Kurier nie zastał nikogo w miejscu doręczenia?
Kurier DHL spróbuje doręczyć paczkę kolejnego dnia roboczego. Dopiero po dwóch nieudanych próbach paczka zostanie zwrócona do nadawcy.


Jak dokonać zwrotu?
Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów w sklepie TXM.PL znajdziesz tutaj: https://txm.pl/formularz-odstapienie-od-umowy

Ile produktów mogę zwrócić?
Możesz zwrócić dowolną ilość produktów.

Czy można zwrócić paczkę za pobraniem?
Sklep TXM.PL nie przyjmuje zwrotów odesłanych za pobraniem.


Czy mogę zwrócić produkty z kilku zamówień w jednej paczce?
Tak! Ważne, aby do każdego zwracanego zamówienia w paczce znajdował się formularz zwrotu.

Czy produkt może być zwrócony po terminie?
Sklep TXM.PL nie akceptuje paczek zwrotnych odesłanych po czasie, jaki przysługiwał na zwrot.

Jak zareklamować produkt?
Zgłoś reklamację przez formularz: https://txm.pl/formularz-reklamacyjny

Na podstawie zdjęć przeprowadzimy wstępną ocenę reklamacyjną. Ważne jest, aby wada i ogólny stan produktu były dobrze widoczne. Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas instrukcję dalszego postępowania.

Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć również bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie.

Jak zapisać się do newslettera?
Zapisu do newslettera można dokonać tutaj: https://txm.pl/newsletter i zaakceptować regulamin. Po zapisaniu się do newslettera wysłana zostaje wiadomość e-mail, w której należy potwierdzić subskrypcję. Wówczas zostanie wysłany kod rabatowy upoważniający do zniżki w sklepie txm.pl.

Nie mogę zapisać się do newslettera. Co robić?
W tej sytuacji należy sprawdzić poprawność podawanego adresu, a także inne foldery po zalogowaniu na skrzynkę mailową: typu spam, oferty, powiadomienia. Jeśli żadne z tych rozwiązań nie pomoże, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Jak zrezygnować z newslettera?
W celu wypisania się z newslettera należy kliknąć link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie „Kliknij, aby się wypisać".

Jak opłacić zamówienie, jeśli płatność się nie powiedzie?
W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia znajduje się link przekierowujący do płatności.


Powrót
Twój koszyk

Pobieram informacje o koszyku...