Informacja o plikach cookie

Niniejsza strona korzysta z plików cookie. Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować treści lepiej dopasowane do preferencji użytkowników i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Ok, rozumiem
Znajdź sklep TXM > TXM Family+ >

Zadzwoń i zamów: 42 20 67 555 (pon-pt 08:00 - 17:00)

  • Infolinia

    Infolinia 42 20 67 555

  • Wysyłka

    Darmowa dostawa do sklepów TXM

  • Zegar
    Najbliższa wysyłka za

    XXX

    Godzin

    :

    Minut

    :

    Sekund

Szukaj

Sklepy

Koszyk

Formularz reklamacyjny

Od dnia 16.03 do odwołania czas rozpatrywania zwrotów oraz reklamacji zostanie wydłużony. Przepraszamy za utrudnienia.

Zgłoszenia reklamacyjnego możesz dokonać wypełniając poniższy formularz.

Drodzy Klienci i Przyjaciele Marki TXM,

Ze względu na wprowadzone ograniczenia w naszym życiu codziennym, dostajemy od Was wiele zapytań. Poniżej umieszczamy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Mamy nadzieję, że wprowadzone przez nas procedury rozwieją Wasze obawy.

Czy składanie zamówień w sklepie internetowym txm.pl na jest bezpieczne?

Tak, dołożyliśmy wszelkich starań, żeby Twoja paczka była bezpieczna. W centrum dystrybucyjnym, które znajduje się w Mysłowicach, wdrożyliśmy rygorystyczne procedury higieniczne, na bieżąco dezynfekujemy pomieszczenia, a pracownicy są wyposażeni w środki ochrony osobistej. Przesyłka jest przygotowana zgodnie z najwyższymi standardami, nie musisz się obawiać o swoje bezpieczeństwo.

W jaki sposób mogę odebrać zamówienie?

Dostępne są wszystkie nasze formy dostawy bez zmian. Możesz zamawiać z dostawą kurierem do domu. Kurierzy stosują procedury ograniczające bliski kontakt. Jeśli chcesz uniknąć przekazywania płatności kurierowi, zalecamy płatność online.

Możesz też złożyć zamówienie z odbiorem w paczkomatach InPost lub w jednym z naszych sklepów (lista otwartych sklepów jest na bieżąco aktualizowana na stronie online). Dla wygody naszych klientów wprowadziliśmy opcję „Darmowej dostawy”

Co z moim zamówieniem znajdującym się w sklepie TXM?
Twoje zamówienie cały czas znajduje się w salonie i nie zostanie odesłane do magazynu. Będziesz je mógł odebrać w ciągu 5 dni po ponownym otwarciu salonów.

Nie wychodzę z domu. Czy termin zwrotu zostanie wydłużony?
Tak, termin zwrotu został przez nas wydłużony do 90 dni.

Życzymy Ci zdrowia i spokoju w tym trudnym dla nas wszystkich okresie.

Powrót
Twój koszyk

Pobieram informacje o koszyku...