Informacja o plikach cookie

Niniejsza strona korzysta z plików cookie. Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować treści lepiej dopasowane do preferencji użytkowników i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Ok, rozumiem
Znajdź sklep TXM >

Zadzwoń i zamów: 42 20 67 555 (pon-pt 08:00 - 16:00)

  • Infolinia

    Zadzwoń i zamów 42 20 67 555

  • Wysyłka

    Darmowa wysyłka do sklepów stacjonarnych, kurierem od 79,99zł

  • Zegar
    Wysyłka kurierem za

    XXX

    Godzin

    :

    Minut

    :

    Sekund

Szukaj

Sklepy

Koszyk

Regulamin sklepu



 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TXM

(obowiązuje od dnia 13 września 2021 roku)





§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE


  1. Właścicielem sklepu internetowego TXM (Sklep Internetowy) jest TXM S.A. z siedzibą w Warszawie (02-486), ul. Aleje Jerozolimskie 200 lok. 209, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla s. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000469423, NIP 676-00-77-170, REGON 0083686560, kapitał zakładowy - 149 170 169,56 zł w pełni wpłacony (Sprzedawca).
  2. Sprzedawca jest administratorem danych osobowych Klientów i dokonuje przetwarzania danych osobowych Klientów zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych tj. ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych wraz z późniejszymi zmianami (Dz.U.2019.1781 t.j. z dnia 2019.09.19) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną wraz  z późniejszymi zmianami Dz.U.2020.344 t.j. z dnia 2020.03.03).
  3. Do umów sprzedaży zawieranych na odległość z Klientem będącym osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zwaną dalej Konsumentem)  lub osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zastosowanie mają ustawa o prawach konsumenta tj. z dnia 30 maja 2014 r. wraz z późniejszymi zmianami r. (Dz.U.2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21)oraz – w zakresie tam nieuregulowanym - ustawa Kodeks cywilny tj. z dnia 23 kwietnia 1964 r. wraz z późniejszymi zmianami (Dz.U.2020 poz. 1740), do umów sprzedaży w pozostałym zakresie zastosowanie ma ustawa Kodeks cywilny tj. z dnia  23 kwietnia 1964 r. wraz z późniejszymi zmianami (Dz.U.2020.1740 t.j. z dnia 2020.10.08).
  4. Osoba wyrażająca chęć związania umową sprzedaży na odległość lub związana taką umową ze Sprzedawcą jest dalej zwana Klientem.
  5. Informacje podawane przez Klienta, umożliwiające realizację zamówienia, powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Podanie nieprawdziwych, nieaktualnych lub niedokładnych danych uniemożliwia realizację zamówień w Sklepie Internetowym.
  6. Realizacja zakupów przez Klienta jest możliwa bez rejestracji lub po założeniu konta w Sklepie Internetowym. W drugim przypadku, prawidłowe zarejestrowanie się przez Klienta na stronie www.txm.pl pozwala na korzystanie z przez Klienta z dodatkowych opcji, przede wszystkim umożliwia podgląd historii poprzednio dokonanych zakupów.
  7. Istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie pod numerem 42 20 67 555 (pn-pt: 8:00-16:00). W takim przypadku  Klient zobowiązany jest, przed przystąpieniem do złożenia zamówienia, zapoznać się treścią niniejszego regulaminu Sklepu Internetowego. W celu złożenia zamówienia Klient powinien posiadać również numer produktu. Wszystkie rozmowy z Klientami są rejestrowane w celu zapewnienia najwyższego standardu obsługi.
  8. Złożenie zamówienia drogą elektroniczną wiąże się z uiszczeniem opłaty za zamówienie przy odbiorze paczki od Kuriera. Sklep nie realizuje zamówień składanych drogą telefoniczna z przedpłatą i z formą transportu inną niż Kurier DHL.
  9. Realizacja Zamówienia możliwa jest  na terenie Polski, oraz innych krajów. Aktualna lista krajów do których realizowana jest wysyłka dostępna jest tutaj: https://txm.pl/wysylka-zagraniczna.
  10. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają VAT).
  11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cen, wprowadzania nowych artykułów do sprzedaży. Zmiany, o których mowa powyżej nie naruszają praw Klientów, którzy zawarli umowę sprzedaży artykułów oferowanych przez Sklep Internetowy przed dokonaniem w/w zmian. Ostateczna Cena jest każdorazowo potwierdzana Klientowi w momencie wyboru opcji „Do kasy", przed wysłaniem Zamówienia. Cena „W kasie" uwzględnia ewentualne zniżki uzyskane na skutek wykorzystania kodów rabatowych. Do każdego zrealizowanego Zamówienia dołączany jest paragon albo faktura VAT, na życzenie Klienta.
  12. Wszelkie informacje na temat akcji promocyjnych, aktualnie obowiązujących w Sklepie Internetowym, są zamieszczone na stronie internetowej Sklepu Internetowego pod adresem www.txm.pl oraz mogą być wysyłane do Klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie zamówionych treści handlowych lub marketingowych.



§ 2

REALIZACJA ZAMÓWIENIA


  1. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym Klient powinien:
    a) 
    dokonać wyboru towaru (towarów) zamieszczonego na stronie Sklepu Internetowego z dostępnej aktualnie oferty podając, jeśli opcja jest dostępna, kolorystykę, rozmiar, inne cechy opcjonalne charakterystyczne dla towaru oraz ilość, a następnie dodać kolejno „do koszyka” wybrane towary.
    b) 
    w przypadku zamówień telefonicznych wskazać cechy, o których mowa w a) powyżej pracownikowi Biura Obsługi Klienta Sklepu Internetowego (dalej zwanego BOK).
    c) po zakończeniu wyboru towaru (towarów) wybrać przycisk „przejdź do koszyka”;
    d) 
    następnie dokonać, spośród aktualnie dostępnych opcji, wyboru formy dostawy oraz sposobu płatności lub dokonać usunięcia towaru/towarów z „koszyka”. Jeżeli Klient korzysta z kodu rabatowego, powinien na tym etapie wpisać go w przeznaczonym do tego miejscu oraz zatwierdzić, a następnie wybrać przycisk „Dalej”.
    e) 
    następnie podać dane umożliwiające realizację zamówienia lub ewentualnie dokonać logowania do konta Klienta w Sklepie Internetowym. Najpóźniej na tym etapie Klient powinien zapoznać się i potwierdzić zapoznanie się oraz akceptację niniejszego regulaminu oraz udzielić pozostałych przewidzianych zgód. Udzielenie powyższych informacji jest dobrowolne. Następnie użyć przycisku „Kupuję i płacę”,
    f) zatwierdzić zamówienie przyciskiem potwierdzającym chęć zawarcia umowy i wolę zakończenia zamówienia. Z chwilą zatwierdzenia zamówienia odpowiednim przyciskiem dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów. Jednakże Sprzedawca zastrzega własność rzeczy do momentu uiszczenia ceny sprzedaży przez Klienta. Miejscem zawarcia umowy jest siedziba Sprzedawcy
  2. W przypadku zamówień telefonicznych, o których mowa w pkt. 1 litera b), czynności opisane w pkt. 1 wykonuje pracownik BOK, uzgadniając uprzednio z Klientem poszczególne opcje wyboru.
  3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok, z wyłączeniem okresów przerw technicznych określonych komunikatem informacyjnym zamieszczonym na stronie Sklepu Internetowego. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są wyłącznie w godzinach pracy BOK , które wskazane są na stronie sklepu w zakładce Kontakt.
  4. W przypadku, gdy dane podane przez Klienta są niepełne lub błędne, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia. O każdorazowym odstąpieniu od realizacji zamówienia Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Klienta ze wskazaniem przyczyny odmowy.
  5. Z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, może się zdarzyć (w szczególności w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez kilku Klientów), że towar nie będzie dostępny. W takich sytuacjach, w przypadku braku możliwości realizacji całości lub części zamówienia, każdorazowo, również w przypadku zamówienia telefonicznego, Klient zostanie poinformowany wiadomością e-mail o braku możliwości realizacji w ogóle lub wartości i ilości sztuk zrealizowanego zamówienia częściowego i dacie wysyłki. W razie dokonania przez Klienta płatności - kwota za niezrealizowaną część zamówienia zostanie niezwłocznie zwrócona. W przypadku, gdy częściowa realizacja zamówienia jest z jakichkolwiek przyczyn niezgodna z oczekiwaniem Klienta, Klientowi przysługuje prawo odstąpienia w całości lub w części od złożonego zamówienia poprzez przesłanie informacji e-mail na adres poczty BOK – kontakt@txm.pl.
  6. Sprzedawca potwierdza otrzymanie zamówienia i zawarcie umowy w wiadomości e-mail, przesłanej na adres poczty Klienta podany w formularzu zamówienia. W treści Klient otrzyma numer zamówienia potwierdzenie ilości produktów, wartość zamówienia, rodzaj dostawy, rodzaj płatności oraz dane teleadresowe Klienta. W przypadku nie otrzymania ww. potwierdzenia niezwłocznie lub w razie wątpliwości, albo gdy nie dokonywano zamówienia u Sprzedawcy – Klient lub inna osoba proszona jest o kontakt telefoniczny lub mailowy z BOK.
  7. Klient wyraża zgodę na kontakt ze Sklepem Internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres podany w zamówieniu lub przy rejestracji, albo też - w przypadku zamówienia telefonicznego - pracownikowi BOK, w szczególności tą drogą będą dostarczenie wszelkie informacje niezbędne dla realizacji zamówienia oraz dokumenty sprzedaży.


§ 3

WARUNKI PŁATNOŚCI I WYSYŁKI TOWARU


  1. Płatność za zakupiony towar może zostać zrealizowana, wedle wyboru Klienta, na jeden z poniższych sposobów:
    a) za pobraniem - to jest gotówką w miejscu dostawy, kurierowi doręczającemu przesyłkę (płatność za pobraniem);
    b) w formie przedpłaty - płatność on-line np. przelewem tradycyjnym, e-przelewem, kartą kredytową, BLIKiem. Płatność on-line realizowana jest za pośrednictwem serwisu PayU;
    c) płatność za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU Płacę Później z Twisto – oferującego usługę „kup teraz - zapłać później”;
    d) ratalnie poprzez raty PayU;
    e) płatność za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayPal.
  2. Jeśli płatność on-line nie powiodła się, Klient może podjąć ponowną próbę dokonania płatności. W wiadomości e-mail przesłanej z potwierdzeniem zawarcia umowy Klient otrzyma link umożliwiający podjęcie ponownej próby dokonania płatności on-line.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności on-line, niedokonanie zapłaty za zakupiony towar w terminie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, spowoduje jego anulowanie, o czym Klient zostanie poinformowany w formie wiadomości e-mail. Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca publikuje - na podstronie przedstawiającej dany towar, a także w „koszyku” po dodaniu do niego towaru - informację o planowanym czasie wysyłki, tj. czasie realizacji zamówienia czyli liczbie dni roboczych (dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z zamówieniem. Informacja, o której mowa w zdaniu poprzednim, to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania zamówienia do Klienta, za pośrednictwem wybranej formy dostawy, spośród wskazanych w pkt. III.5. poniżej. Termin realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem czasu potrzebnego do skompletowania wszystkich towarów, które obejmuje dane zamówienie. Termin realizacji zamówienia uzależniony jest ponadto od ilości wszystkich zamówień złożonych w danym dniu przez Klientów Sklepu Internetowego. Czas realizacji zamówienia wynosi do 24 godzin od dnia złożenia zamówienia.
  5. Zamówione towary są dostarczane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: za pośrednictwem kuriera DHL, Paczkomatów InPost, albo do jednego z wyszczególnionych na liście sklepów stacjonarnych sklepu stacjonarnego TXM  (dalej: Punkty Odbioru).
  6. Przy wyborze wysyłki za pośrednictwem Kuriera - podejmowane są dwie próby dostarczenia przesyłki. Po każdej nieudanej próbie Klient otrzymuje awizo w formie wiadomości e-mail, z danymi teleadresowymi do najbliższego oddziału Kuriera.
  7. Przy wyborze wysyłki za pośrednictwem Paczkomatów InPost, paczka zostaje dostarczona do wybranego przez Klienta Paczkomatu, o czym Klient zostaje poinformowany informacją sms. Paczka jest dostępna do odbioru przez kolejne 2 dni robocze.
  8. W przypadku gdy zamówienie będzie odebrane przez Klienta w Punkcie Odbioru – sklepie stacjonarnym TXM – Klient wybiera dany sklep, w którym zamówienie zostanie odebrane. O dostarczeniu zamówionego towaru do punktu odbioru Klient zostaje poinformowany wiadomością mailową i sms, zawierającą również unikalny kod odbioru. Paczka obejmująca zamówiony towar dostępna jest do odbioru przez kolejnych 5 (pięć) dni od dnia dostarczenia paczki. Podczas odbioru zamówienia, pracownik Punktu Odbioru poprosi zgłaszającego się Klienta o podanie imienia i nazwiska i unikalnego kodu odbioru. Dane te są niezbędne do tego, by poprawnie zidentyfikować Klienta i uniknąć wydania zamówionego towaru niewłaściwej osobie. Po weryfikacji danych, pracownik Punktu Odbioru wyda zamówienie Klientowi (produkty plus fakturę VAT lub paragon fiskalny).
  9. Do każdego przesłanego towaru załączony jest dowód zakupu w postaci paragonu, albo na życzenie Klienta faktura VAT.
  10. Przy odbiorze przesyłki dostarczonej przez kuriera Klient proszony jest o sprawdzenie w obecności przewoźnika/spedytora kompletności zawartości przesyłki, stanu opakowania zewnętrznego i stanu zamówionego towaru oraz niezwłoczne zgłoszenie BOK Sprzedawcy stwierdzonych wad, braków w zamówieniu lub uszkodzeń opakowania zewnętrznego.


§ 4

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY


  1. Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny, w terminie 30 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy i zwrócić towar na zasadach, o których mowa poniżej (dalej: Odstąpienie).
  2. Po upływie terminu, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, prawo do Odstąpienia wygasa.
  3. W celu odstąpienia od umowy Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu, wysłanego pocztą lub faksem. Klient może również wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres: kontakt@txm.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj: https://txm.pl/formularz-odstapienie-od-umowy. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: kontakt@txm.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu.
  4. Klient może także zwrócić przedmiot zamówienia w dowolnie wybranym, wymienionym na liście, Punkcie Odbioru. Klient jest proszony o przekazanie rzeczy wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta) oraz numerem zamówienia do Punktu Odbioru nie później niż 30 (trzydzieści) dni od dnia, w którym otrzymał towar.
  5. Niezwłocznie - to jest możliwie najszybciej, mając na względzie okoliczności miejsca i czasu - po otrzymaniu formularza odstąpienia od umowy lub innego, jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu, Sprzedawca dokonuje potwierdzenia jego otrzymania na trwałym nośniku, na przykład pocztą elektroniczną.
  6. W przypadku odstąpienia Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawca, zgodnie z III.5.), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał towar. W przypadku zwrotu części zamówienia koszty dostawy nie są zwracane. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.
  7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Zwracając uzyskane świadczenie w postaci zamówionego towaru, Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta) oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, na adres Sprzedawcy: CENTRALA LOGISTYCZNA TXM S.A., ul. KOSZTOWSKA 21, 41-404 MYSŁOWICE z dopiskiem „ZWROT” na kopercie, nie później niż 30 (trzydzieści) dni od dnia otrzymania paczki. O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego na przesyłce zwrotnej.
  9. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu (odesłania/przekazania/opakowania) rzeczy, z tym, że w przypadku, gdy zwrot został zostawiony w Punkcie Odbioru Klient nie ponosi żadnych kosztów. W szczególności Klient proszony jest o zastosowanie takiego sposobu opakowania zwracanych rzeczy, które pozwolą na zabezpieczenie przesyłki w sposób odpowiadajmy jej rodzajowi - na przykład przeciw uszkodzeniom w trakcie transportu.
  10. Dopuszczalne jest dokonywanie zwrotu rzeczy, w wyniku realizacji prawa do Odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sklepach stacjonarnych TXM. Aby dokonać zwrotu w sklepie stacjonarnym należy podać numer zamówienia, którego dotyczy zwrot. Sklep stacjonarny nie dokonuje zwrotu gotówki za zwrócony towar. Zwrot gotówki dokonywany jest przez Sklep Internetowy TXM.
  11. Klient jest odpowiedzialny wobec Sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
  12. Sprzedawca, w przypadku gdy Klient składając zamówienie wyraził chęć otrzymania faktury VAT, może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany przy składaniu zamówienia korektę faktury sprzedaży wraz z automatyczną prośbą potwierdzenia otrzymania wiadomości.
  13. W przypadku płatności przy odbiorze płatność podlega zwrotowi przelewem na konto, które Klient zobowiązany jest wysłać wraz z numerem zamówienia drogą mailową (kontakt@txm.pl)  W przypadku płatności on-line (za pomocą PayU czy PayPal) środki zostaną zwrócone na konto bankowe, z którego zamówienie zostało pierwotnie opłacone.


§ 5

REKLAMACJE


  1. Sprzedawca odpowiada względem Kupującego jeżeli rzecz sprzedana na wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm.), a zatem Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej.
  2. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
  3. Kupujący proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego na stronie Sklepu Internetowego: https://txm.pl/formularz-reklamacyjny
  4. W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy: CENTRALA LOGISTYCZNA TXM S.A., ul. KOSZTOWSKA 21, 41-404 MYSŁOWICE z dopiskiem „REKLAMACJA” na kopercie. Wraz z reklamowanym towarem, w kopercie nie mogą znajdować się rzeczy podlegające zwrotowi. Jednakże Klient może składać reklamację w dowolnie obranym przez siebie, wymienionym na liście Punkcie Odbioru, niezależnie od wybranego przez siebie sposobu zamawiania i zapłaty za towar.
  5. Towar, który jest odsyłany lub który Klient zwraca w Punkcie Odbioru, musi być zaopatrzony w paragon fiskalny, fakturę VAT lub inny dowód zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta). W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania go z towarem oraz drogą elektroniczną przez formularz: https://txm.pl/formularz-reklamacyjny. Podczas składania reklamacji w Punkcie Odbioru konieczne będzie podanie numeru paragonu czy faktury VAT.
  6. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta.
  7. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
  8. Jeżeli towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.


§ 6

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I POLITYKA PRYWATNOŚCI


  1. Ochrona informacji dotyczących Klientów sprawą najwyższej wagi, w związku z tym TXM S.A. dokłada najwyższych starań, aby wszelkie dane osobowe przy składaniu/realizacji Zamówienia były odpowiednio zabezpieczone. Niniejsza polityka prywatności wyjaśnia zasady i zakres przetwarzania przez TXM S.A. danych osobowych Klientów oraz wskazuje przysługujące Klientom prawa i obowiązki  Administratora danych.
  2. Administratorem danych osobowych jest TXM S.A.  z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 200, lok. 209, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000469423, NIP: 6760077170, REGON: 008368656.
  3. Celem przetwarzania danych jest umożliwienie TXM S.A. realizacji Zamówienia dokonanego przez Klienta, a wszczególności złożenia Zamówienia, zawarcia umowy, dokonania rozliczeń, dostarczenia przedmiotu Zamówienia, korzystania przez Klienta z wszelkich uprawawnień (np. odstąpienia od umowy, złożenia reklamacji itp.)
  4. TXM S.A. przetwarza następujące dane osobowe, których podanie jest niezbędne dla realizacji Zamówienia:
    a) imię i nazwisko
    b) adres dostawy
    c) numer telefonu
    d) adres e-mail
    Niniejsze dane mogą zostać uzupełnione o PESEL lub NIP w przypadku żądania faktury oraz o nr rachunku bankowego w przypadku konieczności dokonania zwrotu należności.
  5. Wyrażenie zgody na przesyłanie newslettera oraz SMSa oznacza, że adres email oraz numer telefonu Klienta będzie wykorzystywany w celach marketingowych produktów txm. Zgoda może być cofnięta przez Klienta w dowolnej chwili. W tym celu należy skorzystać z odpowiedniej zakładki znajdujące się w wysłanym newsletterze lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
  6. Newsletter - usługa polegająca na promowaniu działalności Administratora oraz działalności podmiotów trzecich, w ramach której są wykonywane czynności marketingowe. Osoba zamawiająca usługę wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych przesyłanych przez TXM S.A. drogą elektroniczną z wykorzystaniem końcowych urządzeń telekomunikacyjnych, na okoliczność wykonania tejże usługi
  7. Podanie ww. danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości składania Zamówień w Sklepie Internetowym lub korzystania z innych opcjonalnych korzyści.
  8. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  9. TXM S.A. może powierzać przetwarzanie danych osobowych podmiotom współpracującym z TXM S.A., w zakresie niezbędnym dla realizacji Zamówienia to jest w szczególności w celu przygotowania zamówionego przez Klienta towaru oraz dostarczania przesyłek lub przekazywania informacji handlowych pochodzących od TXM S.A. (ostatnie dotyczy Klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowych lub marketingowych).
  10. Dane osobowe Klientów, poza celami wskazanymi powyżej nie będą w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, w tym w szczególności nie będą przekazywane innym podmiotom, w celu przesyłania materiałów marketingowych osób trzecich.
  11. Dane osobowe Klientów nie są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.
  12. Dane będą przetwarzane do czasu, w którym ustanie cel dla którego zostały zebrane lub sprzeciwu, co do przetwarzania danych osobowych osoby, której dane dotyczą, w zależności co nastąpi pierwsze. Każdy ma prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Każdy ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, którą udzielił Administratorowi. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem. Każdy ma prawo do wniesienia skargi do Organu Nadzorczego [Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych]. Wszelkie uprawnienia osoby, której dane dotyczą można wykonać przez złożenie oświadczenia wykorzystując dane kontaktowe Administratora lub Inspektora Danych Osobowych wskazane.
  13. Klient ma prawo do pozyskania informacji o treści przechowywanych danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania, lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia, lub uaktualnienia przechowywanych o nim informacji. Prosimy w tym celu o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.


§ 7

POLITYKA COOKIES


TXM S.A. może wykorzystywać pliki cookies. Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez Sklep Internetowy i przechowywane na komputerze, zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Klienta z witryny txm i Sklepu Internetowego. Pliki cookies wykorzystywane są przez Sklep Internetowy w celu obsługi witryny oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez Klientów zakupów. Pliki cookies wykorzystywane przez Sklep Internetowy mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania z witryny i służą do przechowywania informacji takich jak hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z witryny. W każdym wypadku Klient może zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki.


§ 8

POSTANOWIENIA KOŃCOWE


  1. Niniejszy regulamin stanowi integralną cześć, zawieranej przez Sprzedawcę oraz Klienta, umowy sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.
  2. Możliwe jest skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (ADR).
  3. Informacje na temat ADR dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Klient będący Konsumentem może w szczególności zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Klient uprawniony jest ponadto do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu, a także może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona praw Konsumentów.
  4. Dodatkowych informacji Klient może szukać w dziale FAQ (najczęściej zadawane pytania). W razie pozostałych wątpliwości sugerujemy kontakt pod adresem e-mail: kontakt@txm.pl lub numerem telefonu (42) 20-67-555 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00).
  5. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.


§ 9

OPCJA REZYGNACJI Z PLIKÓW COOKIES DLA REKLAM RTB


Do świadczenia usług zautomatyzowanego modelu zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym (RTB) Sprzedawca stosuje technologie takie jakie pliki cookie czy sygnalizatory sieci. Sprzedawca oferuje także opcję rezygnacji z otrzymywania plików cookies za pomocą tzw. „opt-out cookies”, które zablokuje umieszczanie tego typu plików w systemie komputera. Opcja ta zapobiegnie kojarzeniu konkretnych informacji z przeglądarką. W razie korzystania z kilku przeglądarek internetowych, lub kilku komputerów, operacja rezygnacji z plików cookies będzie musiała zostać przeprowadzona osobno na każdej z tych przeglądarek/komputerów. Zrezygnować z opcji plików cookies można dokonując „kliknięcia” pomarańczowego przycisku (opt-out) na podstronie sieci znajdującej się tutaj.


ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA:







Poprzednie regulaminy dostępne są poniżej:

- obowiązujący do 2021-09-12

Powrót
Twój koszyk

Pobieram informacje o koszyku...